تیم ملی وزنه‌برداری در جاکارتا شانس بالایی برای کسب مدال دارد/ مراسم تجلیل از قهرمانان روحیه‌ساز است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :290882

وزنه بردار تیم ملی ایران گفت: اینکه هر سال دکتر روحانی زحمت می‌کشند و این مراسم را تدارک می‌بیننند نشان دهنده اهمیت بالای موضوع ورزش در کشور است.

بهداد سلیمی، وزنه‌بردار قائمشهری سنگین وزن تیم ملی ایران، با حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی درخصوص توجه ویژه دولت تدبیروامید به ورزش کشور صحبت کرد.

سلیمی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه دکتر روحانی همواره توجه لازم به ورزشکاران را داشته‌اند اظهار داشت: این دیدارها برای ورزشکاران ما بسیار تاثیرگذار است و انگیزه ورزشکاران را بالا خواهد برد. اینکه هر سال دکتر روحانی زحمت می‌کشند و این مراسم را تدارک می‌بیننند نشان دهنده اهمیت بالای موضوع ورزش در کشور است و جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کنم که تا به این اندازه برای ورزشکاران وقت می‌گذارند.

وی درخصوص وضعیت تیم ملی برای حضور دربازی‌های آسیایی جاکارتا خاطرنشان ساخت: خوشبختانه از لحاظ تیمی بسیار شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم هر هفت نفری که عازم مسابقات شوند شانس کسب مدال را خواهند داشت. امیدوارم که اتفاق بدی برای ملی‌پوشان رخ ندهد و ما شاهد این باشیم که در جاکارتا نتایج خوبی را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید