«قصه ما مثل شد» ۱۰ جلدی می‌شود

    کد خبر :290556

محمد میرکیانی، از انتشار جلد ششم تا دهم مجموعه «قصه ما مثل شد» از سوی موسسه به نشر و همچنین تصویرسازی برای «حکایت‌های کمال» توسط محمدحسین صلواتیان خبر داد.

محمد میرکیانی، در گفتگو با مهر از انتشار جلد ششم تا دهم مجموعه «قصه ما مثل شد» از سوی موسسه به نشر خبر داد و افزود: این مجموعه به قصد آشنا کردن نوجوانان با ادبیات عامه و شیوه های کاربرد امثال و حکایت‌ها در زبان روزمره نوشته شده است که می تواند به غنی شدن زبان روزمره نوجوانان منجر شود.

او همچنین از تصویرسازی مجموعه «حکایت‌های کمال» خبر داد و افزود:محمدحسین صلواتیان، تصویرگری این مجموعه پنج جلدی را برعهده دارد. قرار است در هر جلد این مجموعه، ۳۰ قصه گنجانده شود که خاطرات نوجوانی من است و به تهران دهه ۴۰ می پردازد؛ چراکه من در جنوب شرق تهران، در خیابان خراسان بزرگ شده‌ام و خاطرات بسیار از تهران و دوره‌گردها و دستفروش‌ها و معرکه‌گیرهایش دارم.

نویسنده «حکایت‌های کمال» مخاطب این مجموعه را هم نوجوانان و هم بزرگسالان دانست و گفت: خواننده این روایت‌ها هم نوجوانانی هستند که دلشان می‌خواهد با هم‌سالان خود و شیوه زندگی‌شان در چند دهه گذشته آشنا شوند و هم بزرگ‌ترهایی که دلشان می‌خواهد خاطرات روزگار رفته خود را مرور کنند.

میرکیانی، یکی از اهداف انتشار مجموعه «حکایت‌های کمال» را رسیدن اعضای خانواده به یک ادبیات مشترک دانست و افزود: یکی از شیوه‌های گرم شدن فضای خانواده و نزدیک شدن اعضا به یکدیگر، رسیدن به یک ادبیات مشترک است و این قصه‌ها با مخاطب دوگانه خود این امکان را فراهم می آورند.

مجموعه «حکایت‌های کمال» نوشته محمد میرکیانی از سوی موسسه به نشر منتشر می‌شود. این مجموعه در مرحله تصویرگری است و محمدحسین صلواتیان آن را تصویر می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید