نماینده قم خطاب به روحانی: مشکل مردم ما پخش نکردن مسابقات ورزشی زنان است؟

  • سیاسی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷
    کد خبر :290539

رییس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟ آیا مشکل ما این است که برای تحریک زنان ورزشکار بگویید فیلم دختران ورزشکار نشان داده نمی شود؟

نماینده مردم قم بار دیگر از تریبون مجلس شورای سالامی حسن روحانی را مورد خطاب داد و با انتقاد از عملکرد دولت در موضوع برجام و مشکلات اقتصادی به حسن روحانی گفت که مردم را دنبال نخود سیاه می‌فرستید؟

به گزارش انتخاب، مجتبی ذوالنوری نماینده مردم در نطق شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه موضوعی که افکار عمومی ملت ایران را به خود جلب کرده موضوعی است که نظام سلطه برای مردم ما ایجاد کرده است،‌ گفت: جناب رئیس‌جمهور! رهبر مکررا فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم اما شما مصاحبه کردید و گفتید در عالم دیپلماسی خوش‌بینی ملاک نیست باید واقع‌بین بود. این واقعیت بود؟

او ادامه داد: از ابتدا مجموعه شما گفت اگر آمریکا هم از مجموعه برود ما با آمریکا ادامه می دهیم. آمریکا گفت برای چه در برجام بمانم هزینه بدهم، برجام می ماند و ایران هم هست پس من بروم و فشار بیاورم. آقای رئیس‌جمهور! اروپا چرا خودش را در مقابل آمریکا قرار بدهد؟ آقای رییس‌جمهور، شما در صحبت هایتان گفتید یک مزاحم از برجام رفت، ‌یا به این حرف اعتقاد دارید یا نه. اگر اعتقاد دارید حرف گذشته شما چه شد که گفتید باید با کدخدا مذاکره کنید. چرا به شعور مردم توهین می‌شود؟

ذوالنوری گفت: آقای رییس‌جمهور! شما در بیانات تبلیغاتی در اردبیل خطاب به رقبای انتخاباتی گفتید انتخابات تمام می‌شود و نمیدانم چه آب و صابونی بیاوریم که دست و صوررتان را بشویید. از آن آب و صابون چیزی باقی مانده؟ مردم را چند سال معطل کردید، منطقه را رها کردید، اقتصاد مقاومتی بدون توجه باقی ماند. چرا مردم باید هزینه چنین بی تدبیری‌ها را بدهند؟

او ادامه داد: رییس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟ آیا مشکل ما این است که برای تحریک زنان ورزشکار بگویید فیلم دختران ورزشکار نشان داده نمی شود؟ مردم مسلمان،‌ مراجع و خانواده‌های شهدا از اینکه به عفت چوب حراج می‌زنید و افراد را به مسیر غلط سوق می‌دهید ببینید ناراحت هستند. مردم مومن حداقل در حوزه انتخابیه من چقدر از این رفتار ناراحت هستند. بیایم به واقعیات بپردازیم. جوان تحصیکرده ما دچار افسردگی است. به مردم بگویید برای بیکاری و اقتصاد چه کرده‌اید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید