مدرس زبان انگلیسی پس از تصحیح نامه ترامپ: افتضاح بود!

  • سیاسی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶
    کد خبر :290517

یک معلم بازنشسته زبان انگلیسی اظهار کرد، نامه‌ای که از دونالد ترامپ دریافت کرده به سختی می‌تواند نمره قبولی بگیرد، بنابراین این نامه را تصحیح کرده و به کاخ سفید فرستاده است.

به گزارش بازتاب، به نقل از پایگاه خبری هیل، ایوان میسن، یک معلم دبیرستان که سال گذشته بازنشسته شد، اشتباهات دستوری یکی از نامه‌های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را تصحیح کرد.

در این نامه ۱۱ مورد استفاده اشتباه از حروف بزرگ برای کلماتی مثل “رییس جمهور” و “کشور” وجود داشت.

میسن به روزنامه “گرینویل نیوز” کارولینای جنوبی گفت: اگر این نامه در دوره راهنمایی نوشته شده بود، به آن نمره C یا Cمثبت می‌دادم و اگر در دبیرستان نوشته می‌شد نمره D را می‌گرفت.

او در نامه‌ای که به کاخ سفید پس فرستاد، نمره‌ای را که در نظر گرفته بود، ننوشت.

به عقیده میسن، این نامه از جانب یکی از کارکنان ترامپ نوشته شده است.

او این نامه را پس از آن دریافت کرد که نامه درخواستی برای دیدار شخص دونالد ترامپ با خانواده‌هایی که در تیراندازی ۱۴ فوریه در دبیرستانی در فلوریدا عزیزان خود را از دست داده‌اند، نوشت.

او به این روزنامه گفت: وقتی از عالی‌ترین مقام دولت نامه‌ای دریافت می‌کنید، از آنان انتظار دارید که دست‌کم به طور خودکار اشتباه نداشته باشند.

این معلم بازنشسته نامه ترامپ را با نامه‌های “نفیسی” که از لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی دریافت کرده مقایسه کرد و گفت: این نامه “افتضاح” است.

ایوان میسن همچنین اظهار کرد، پاسخ کاخ سفید به درخواست او جواب خاصی نداده است.

ترامپ پیش از این جلسه‌ای را برای شنیدن حرف‌های اعضای جامعه پارکلند فلوریدا و والدین قربانیان حادثه تیراندازی دبیرستان برگزار کرد تا در خصوص جلوگیری از تیراندازی‌ در دبیرستان‌ها و خشونت با اسلحه گفت‌وگو کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید