وقتی «هوندا» برای جابجایی وسایل از سیویک تایپ R کمک می‌گیرد!

  • خودرو
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹
    کد خبر :290341

کمپانی خودروسازی هوندا در اقدامی عجیب و دور از انتظار، به طور رسمی از خودروی هاچ بک اسپرت هوندا سیویک تایپ R در نسخه پیکاپ رونمایی کرده است، ولی قطعا برای عرضه نخواهد بود.

کمپانی خودروسازی هوندا در اقدامی عجیب، نسخه پیکاپ هوندا سیویک تایپ R را در بریتانیا و تحت عنوان “پروژه P” رونمایی کرده است که در این بین شاهد حذف ستون C، برداشته شدن بدنه و همچنین حذف صندلی‌های عقب اتومبیل هستیم که باعث شده این خودروی هاچ بک اسپرت هوندا که رکوردهای متنوعی در کارنامه آن ثبت شده است، به یک خودروی پیکاپ تبدیل شود.

لازم به ذکر است که این کار به طور مستقیم از سوی شرکت خودروسازی هوندا انجام نشده است و هیچگونه برنامه‌ای برای تولید و عرضه آن برای مشتریان وجود ندارد. در ادامه گفتنی است که این اتومبیل توسط گروه مهندسی هوندا در بریتانیا طراحی شده است تا در رویداد سالانه SMMT که مربوط به انجمن سازندگان موتور و بازرگان‌های صنعت خودروسازی می‌شود، به نمایش گذشته شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، این تغییرات تنها برای ظاهر اتومبیل بوده و هیچگونه تغییری در مشخصات فنی اتومبیل ایجاد نشده است و همچنان از همان موتور چهار سیلندر سابق استفاده خواهد شد که می‌تواند شتاب صفر تا صد کمتر از 6 ثانیه و همچنین سقف سرعت 265 کیلومتر برساعت به همراه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید