کلوپ: درگیری راموس و صلاح مثل کُشتی بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
    کد خبر :290218

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، صحنه برخورد راموس و محمد صلاح را با کشتی مقایسه کرد و به انتقاد از کاپیتان رئال پرداخت.

در صحنه برخورد راموس و محمد صلاح، کاپیتان رئال دست صلاح را بین دستانش قفل کرد و او را به زمین زد که باعث مصدومیت ستاره مصری لیورپول شد و حالا احتمال غیبت او در جام جهانی نیز مطرح شده است. پس از بیرون رفتن صلاح، سرعت حملات لیورپول افت کرد و رئال توانست برتری را در دست بگیرد و در نهایت نیز شاگردان زیدان، 3-1 پیروز شدند. پس از بازی، کلوپ به انتقاد از راموس پرداخت.

او گفت:” به رئال مادرید تبریک می‌گویم، فراموش نکنیم که اینجا فینال چمپیونزلیگ بود. البته که آن درگیری، لحظه مهمی در بازی بود. می‌دانم که پس از شکست، وقتی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کنید، انگار که به دنبال بهانه می‌گردید ولی برخورد دو بازیکن خیلی سخت بود. انگار که یک صحنه کُشتی را دیدیم و متاسفانه محمد بدشانس بود که مصدوم شد.

به گزارش ورزش سه، پس از مصدومیت صلاح، همه شوکه شده بودیم و تیم کمی افت کرد و رئال نیز موقعیت هایی به دست آورد ولی رفته رفته بازی را در دست گرفتیم. کار سختی داشتیم ولی در پایان نیمه اول، بازی 0-0 شد. می‌توانستیم کارهایی انجام دهیم که اوضاع بهتر شود و بازی بیشتر در اختیار ما قرار بگیرد. ولی لحظه های تاثیر گذار دیگر فرا رسید، از جمله گل‌ها که خیلی عجیب بودند. همه ما می‌دانیم که نتیجه 3-1 شد و برای همین است که خوشحال نیستیم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید