گل‌محمدی: نکند جلال حسینی باور کرده من مربی نفت هستم!/ طلبکاران نفت باید کارشان را از مجمع وزارت پیگیری کنند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳
    کد خبر :290182

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس گفت: نکند سید جلال حسینی باور کرده که من مربی تیم نفت هستم که می‌خواهد از من شکایت کند.

رضا گل‌محمدی درباره صحبت‌های سیدجلال حسینی مبنی بر شکایت از او برای پرداخت نشدن طلب بازیکنان باشگاه نفت تهران گفت: ابتدا اجازه می‌خواهم با کاپیتان با ارزش تیم ملی و باشگاه پرسپولیس یک شوخی کنم، نکند حسینی صحبت‌های آن آقا (جهانیان) که گفته بود گل‌محمدی را به عنوان مربی تیم انتخاب کردم را باور کرده و می‌خواهد از مربی نفت شکایت کند!

وی ادامه داد: این موضوع را شنیده‌ام، اما مسئولیتی که در آن کوتاهی کرده باشم به ذهنم نمی‌رسد. من آمادگی کامل دارم تا با توضیحاتی که می‌دهم هرگونه ابهامی را برطرف کنم، ضمن اینکه مشکل باشگاه نفت بحث مالکیت است. مالکیت این باشگاه زیر نظر مجمع وزارت نفت است. ما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کارهای برگزاری مسابقات و قراردادهای این باشگاه را کنترل می‌کردیم. بحث مطالبات بازیکنان موضوعی است که باید مالکیت نفت و مجمع این وزارت را پاسخگو باشند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: به شخصه حاضرم به سید جلال حسینی و سایر بازیکنان که از باشگاه نفت طلبکار هستند کمک کنم تا به مطالباتشان برسند.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که چرا طلب بازیکنان فصل‌های گذشته باشگاه نفت پرداخت نمی‌شود، گفت: به این دلیل که هنوز واگذاری مالکیت این باشگاه به آقای فردوسی نهایی و هنوز امضای نهایی برای انتقال این باشگاه انجام نشده است. دلیل این موضوع را باید مجمع وزارت نفت توضیح دهد. تا زمانی که مالکیت به مالک جدید واگذار نشود تمام بدهی‌ها برعهده مالک قبلی باشگاه است. طلبکاران نفت هم باید طلب خود را از مجمع وزارت نفت پیگیری کنند.

به گزارش تسنیم، وی در خصوص صحبت‌هایی که در مورد احیای دوباره تیم فوتبال پاس تهران زده می‌شود، اظهار داشت: این ایده را به صورت جدی در تهران پیگیری می‌کنیم و جلسات زیادی در این خصوص برگزار کردیم و مراحل پایانی آن را طی می‌کنیم. فکر می‌کنم تا پایان ماه رمضان جلساتی هم با مسئولان ورزش کشور برگزار و این کار را نهایی کنیم. اگر کار به صورت کارشناسی انجام شود و کار را به مسئولان بسپارند احیای پاس شدنی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید