آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «رو در رو»

    کد خبر :290019

حسین شهابی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «رو در رو» گفت: همزمان با رایزنی و گفتگو برای انتخاب عوامل پشت صحنه، مشغول بازنویسی نهایی فیلم نامه هستم.

کارگردان سینما گفت: پس از آماده شدن فیلمنامه و مهیا شدن شرایط تولید، برای دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی اقدام خواهم کرد.

وی افزود: به جز چند بازیگر نام آشنای سینما، بقیه بازیگران این فیلم از ورک شاپ خصوصی خودم انتخاب می شوند که تا این مرحله، انتخاب شدگان تحت نظر خودم مشغول انجام تمرینات لازم هستند و انتخاب ها هنوز ادامه دارد.

شهابی ادامه داد: لوکیشن های « رو در رو» در تهران و اطراف آن خواهد بود و حدود 65 جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص حضور «رو در رو» در جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: در ابتدا هدفم ساخت یک فیلم قابل تامل است و اگر شرایط لازم فراهم شود فیلم به جشنواره نیز ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی«رو در رو» بر عهده حسین شهابی است.

آخرین اثر بلند سینمایی حسین شهابی «آزاد به قید شرط» بود که آبانماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و فیلم دیگر او «دوران سرطانی»نیز بزودی در سینمای هنر و تجربه اکران خواهد شد.

« رو در رو» ششمین فیلم بلند سینمایی حسین شهابی در مقام نویسنده، تهیه کننده و کارگردان محسوب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید