در دیدار روحانی و شهردار جدید تهران چه گذشت؟

  • سیاسی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۳
    کد خبر :289940

رئیس جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت های اصولی دولت از طرحهای توسعه ای شهرداری تهران تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه و در دیدار “محمدعلی افشانی”، ضمن تبریک مسوولیت جدید وی در شهرداری تهران و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت رسانی به مردم تهران، اظهارداشت: ضروری است در کنار تلاش های ضابطه مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

به گزارش نامه نیوز، رئیس جمهور در این دیدار همچنین اهمیت توجه و همکاری در جهت اجرای سریعتر طرحهای بازآفرینی شهری با بازسازی بافت های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد.

شهردار جدید تهران نیز در این دیدار با تشریح سیاستهای تدوین شده و برنامه های مورد توجه در شهرداری تهران، تداوم حمایت دولت از طرحهای شهرداری تهران را خواستار شد.

ارتقای کیفی فضاهای همگانی در شهر و توسعه آنها، بهبود محیط زیست و مدیریت پسماند، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی، بازآفرینی شهری، حفاظت از بافت باغات و مباحث مرتبط با منابع مالی و درآمدی شهرداری، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید