عارف نامزد ریاست مجلس می شود

  • سیاسی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵
    کد خبر :289931

کمیته بررسی انتخابات هیأت رئیسه مجلس فراکسیون امید در جلسه اخیر خود بر معرفی محمدرضا عارف به عنوان نامزد این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس به اجماع رسیده است.

به گزارش مهر، کمیته بررسی انتخابات هیأت رئیسه مجلس فراکسیون امید در جلسه اخیر خود بر معرفی محمدرضا عارف به عنوان نامزد این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس به اجماع رسیده است.

پیش از این کمیته بررسی انتخابات هیات رئیسه مجلس در فراکسیون امید قصد داشت تنها با معرفی یک نامزد برای انتخابات ریاست مجلس، پیام خود را به دولت و طرفدارانش ابلاغ کند.

به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید محمدرضا عارف تمایل زیادی برای نامزدی ریاست مجلس داشته است و با اصرار وی کمیته بررسی انتخابات هیات رئیسه مجلس با نامزدی اش موافقت کرده است.

اما به گفته برخی اعضای شورای مرکزی فراکسیون امید که به طیف حامی عارف در فراکسیون نزدیک هستند بنا به درخواست جمع کثیری از اعضای فراکسیون امید، مقرر شده است عارف در اجلاسیه سوم مجلس شورای اسلامی نامزد ریاست مجلس شود.

مسعود پزشکیان و الیاس حضرتی از گزینه های فراکسیون امید برای نامزدی ریاست مجلس بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود: فراکسیون امید هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید