هشدار فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به آمریکایی ها: انگشتشان روی ماشه برود کاری می‌کنیم که پشیمان شوند

  • سیاسی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
    کد خبر :289891

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه آمریکا از آغاز برجام تاکنون هم، در برجام حضور نداشته، گفت: تحریم‌ها مانند فولاد، ایران را آبدیده می‌کند و ما هیچ نگرانی‌ درباره خروج آمریکایی‌ها از برجام نداریم.
امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در نشست مشترک هیئت رزمندگان و طرح مودت سپاه در مصلی شهرستان املش با اشاره به حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: پیروزی‌ها و رشد کنونی جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است و باید آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش فارس، وی با تأکید بر اینکه سربازان این کشور گوششان به زبان رهبر معظم انقلاب دوخته شده است، افزود: معیارهایی را که معظم له ترسیم کردند باید برای همه الگو و سرمشق باشد و در این مسیر چشمان بیدار پدافند هوایی به‌صورت شبانه‌روز از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به موضوع برجام گفت: تحریم‌ها مانند فولاد، ایران را آبدیده می‌کند و ما هیچ نگرانی‌ درباره خروج آمریکایی‌ها از برجام نداریم.

اسماعیلی با بیان اینکه آمریکا از آغاز برجام تاکنون هم، در برجام حضور نداشته، خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران نه‌تنها هیچ تأثیری بر کشور نداشته بلکه عزم و اراده ملت ما را مصمم‌تر از گذشته کرده است.

وی با بیان اینکه جغرافیای ایران اسلامی مملو از آشیانه عقاب‌های پدافند است و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان در صورت هرگونه تعدی به خاک ایران را خواهیم داد، تصریح کرد: سه هزار و ۷۰۰ نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) قرار دارد و هیچ‌گونه پرنده مزاحمی نمی‌تواند از آسمان ایران با تعارض عبور کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به علاقه ملت ایران به مقام ولایت‌فقیه تاکید کرد: رمز پیروزی بر دشمن اطاعت از ولایت‌فقیه است و این روحیه در ایران روزبه‌روز در حال تقویت است.

اسماعیلی با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ کشورهای جهان است، خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم و اگر انگشت دشمن بر روی ماشه برود آن‌چنان آن‌ها را ادب خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید