ترامپ: آمریکا دیگر به خاطر ارتشش خجالت نمی‌کشد

    کد خبر :289884

ترامپ گفت: آمریکا احترامی که در طول سالیان گذشته به آن عادت کرده بود را دوباره به دست آورده است. دشمنان آمریکا تلاش می‌کنند آمریکا را تکه تکه کنند اما دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند. ما حقایق را می‌دانیم و درباره حقایق صحبت می‌کنیم. ما از این حقایق حمایت خواهیم کرد.

ترامپ با انتقاد از وضعیت ارتش آمریکا در دوران باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: دیگر آمریکا به خاطر ارتشش خجالت نمی‌کشد بعد از رفتن اوباما ارتش احترام خود را در جهان به دست آورده است.

به گزارش بازتاب، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیروی دریایی آمریکا گفت: آمریکا به دلیل تضعیف غرور ملی و اقتدار ارتش عذرخواهی نمی‌کند. آمریکا بزرگترین نیروی مبارزه برای صلح، عدالت و آزادی در تاریخ جهان را دارد. ما به تازگی قدرتمندتر شده‌ایم. خیلی زیاد. ما دیگر برای آمریکا عذرخواهی نمی‌کنیم بلکه برای آمریکا به پا خاسته‌ایم. دیگر عذرخواهی نخواهد بود.

دونالد ترامپ در اظهارات خود به طور تلویحی به باراک اوباما اشاره کرد که همواره مخالفانش او را به عنوان کسی که به خاطر اقدامات آمریکا معذرت می‌خواست، معرفی می‌کنند.

ترامپ اعلام کرد: آمریکا احترامی که در طول سالیان گذشته به آن عادت کرده بود را دوباره به دست آورده است. دشمنان آمریکا تلاش می‌کنند آمریکا را تکه تکه کنند اما دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند. ما حقایق را می‌دانیم و درباره حقایق صحبت می‌کنیم. ما از این حقایق حمایت خواهیم کرد.

وی در جمع فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: شما در زمان بسیار درست و خوبی در تاریخ آمریکا وارد نیروی دریایی می‌شوید، زمانی که آمریکا روحیه و اقتدار بزرگ خود را دوباره به دست آورده است. ما هویت و غرور به دست آوردیم. در حال حاضر رفاه در داخل کشور در حال گسترش بوده و اقتصاد کشورمان به اوج خود بیشتر از هر زمان دیگر رسیده است.

ترامپ خطاب به سربازان نیروی دریایی اعلام کرد: بله، آنها بار دیگر به ما احترام می‌گذارند. بله، آمریکا بازگشته است.

او در ادامه اظهاراتش با اشاره به افزایش بودجه نظامی آمریکا به ۷۱۶ میلیارد دلار گفت: ما ارتشی خواهیم داشت که قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید