مرگ یک زندانی در بیرجند با «شوکر برقی» کذب است

  • سیاسی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲
    کد خبر :289805

در نامه اداره کل پزشکی قانونی استان خراسان جنوبی خطاب به مدیریت زندان مرکزی بیرجند در رابطه با علت مرگ عبدالرحمان ناروئی آمده است: حسب مطالعه شرح معاینه ظاهری جسد، شرح کالبدگشایی و بررسی نتایج سم شناسی و آسیب شناسی و مطالعه پرونده بیمارستانی علت فوت نامبرده سکته حاد قلبی تعیین گردید.

خبرگزاری میزان نوشت: مرگ یک محکوم در زندان بیرجند به علت شکنجه با شوکر برقی خبرسازی جدیدی بود که در رسانه‌های معاندین با هدف تخریب قوه قضاییه انتشار یافت اسناد نشان می‌دهد که فرد مذکور صرفا به دلیل بیماری و سکته قلبی فوت کرده است.

این خبرگزاری ادامه داد: «در روزهای اخیر برخی سایت‌های خبری معاند و ضد انقلاب سعی کردند علت مرگ یک زندانی در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی را به دستگاه قضایی نسبت دهند در حالی که حقیقت ماجرا چیزی غیر از این است.

این سایت‌های به اصطلاح خبری که تشت رسوایی شان برای همه مردم از بوم افتاده است در اقدامی هماهنگ اعلام کردند فردی با هویت عبدالرحمان ناروئی در زندان بیرجند پس از مضروب شدن توسط ماموران زندان بوسیله شوکر برقی جان خود را از دست داده است.

پس از پیگیری این خبر و بررسی اسناد و مدارک مشخص شد فرد نامبرده به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر شده و علت فوت وی هم سکته حاد قلبی بوده است.

در نامه اداره کل پزشکی قانونی استان خراسان جنوبی خطاب به مدیریت زندان مرکزی بیرجند در رابطه با علت مرگ این فرد آمده است: حسب مطالعه شرح معاینه ظاهری جسد، شرح کالبدگشایی و بررسی نتایج سم شناسی و آسیب شناسی و مطالعه پرونده بیمارستانی علت فوت نامبرده سکته حاد قلبی تعیین گردید.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید