«فرشته‌ها هنوز در راهند» مستند مدیریت جهادی در بشاگرد محروم

    کد خبر :28955

مستند «فرشته‌ها هنوز در راهند» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید مجتبی خیام الحسینی شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۹ در جشنواره تلویزیونی مستند پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مستند بلند «فرشته‌ها هنوز در راهند» در بشاگرد استان هرمزگان تصویر برداری شده است  و با نگاهی جامع به فرصت ها و محرومیت‌های منطقه وسیع بشاگرد نمونه موفق یک مدیریت جهادی، انقلابی و موفق را به تصویر کشیده است.

در خلاصه این مستند آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع نهضت محرومیت زدایی، برادران والی به فرمایش امام راحل در منطقه وسیع بشاگرد مشغول محرومیت زدایی شدند.ساخت حوزه علمیه، مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت و آبرسانی تنها بخشی از این فعالیت‌هاست. علی‌رغم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جهادگران، هنوز محرومیت‌های قابل ملاحظه‌ای دامن گیر مردم شریف این منطقه است.

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از 23 فروردین در شبکه مستند آغاز شده است، فصل اول این جشنواره روزهای زوج از ساعت 19 تا 20 روی آنتن می‌رود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.

  داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت FESTMOSTANAD.IR، کانال اینستاگرامFESTMOSTANADBOT@ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 30000811 انجام می‌شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند، به مستند رأی بدهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید