استانداری فارس: آتش زدن یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین در شیراز کذب است؛ در محدوده اعلام شده، پمپ بنزینی وجود ندارد

    کد خبر :289168

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مردم این استان توصیه کرد که به شایعات مطرح پیرامون کمبود بنزین توجه نداشته باشند زیرا بنزین به میزان کافی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، هادی پژوهش‌جهرمی با اشاره به توزیع حدود هفت میلیون لیتر بنزین تا روز پنج‌شنبه بین جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت استان فارس، گفت: توزیع این میزان بنزین در حال انجام شده که در روزهای دیگر میزان توزیع بنزین حدود 5 میلیون لیتر بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس به مطالبات و خواسته‌های برخی کامیون داران در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: این قشر زحمتکش خواسته‌هایی داشتند و دولت به مطالبات آنان توجه کرد که از جمله آن افزایش نرخ کرایه، بیمه رانندگان و حقوق بازنشستگی آنان است .

پژوهش یادآور شد: در نشست‌هایی که با تشکل‌های صنفی رانندگان و اتحادیه‌های رانندگی و تعاونی‌ها استان فارس برگزار شده آن ها قول همکاری و شروع فعالیت خود را دادند .

وی هم‌چنین به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین در شیراز اشاره کرد و افزود: این موضوع از اساس کذب است و صحت ندارد ضمن این‌که در محدوده اعلام شده هیچ پمپ بنزینی وجود ندارد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه خطاب به مردم استان گفت: تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز انجام می‌شود و نفتکش‌های سوخت رسان نیز فعال هستند، لذا جای هیچ نگرانی در این زمینه نیست و مردم از مراجعه غیرضرور برای دپو کردن بنزین پرهیز کنند .

پژوهش افزود: وقتی سوخت رسانی طبق روال عادی در استان فارس انجام می‌شود نیازی به دپوی بنزین نیست و مردم باید از این اقدام پرهیز کنند، چرا که این دپو کردن خطرناک است و احتمال آتش سوزی در این حوزه وجود دارد .

معاون سیاسی استانداری فارس ادامه داد: هم‌چنین تمام نفتکش‌های دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح با حوزه سوخت پای کار هستند و مشکلی در روند سوخت رسانی به جایگاه‌ها وجود ندارد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید