این ناآدم آمریکایی با عصبانیت درباره برجام صحبت کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۸
    کد خبر :289150

امام جمعه موقت تهران گفت: وزیر خارجه بی‌خرد و بی‌عار آمریکا می‌گوید که ایران باید چنین و چنان کند و راجع به موشک‌های ما سخن گفته در حالی که اصلا بحث آنها موشک نیست بحث آنها اسلام و دین مرم ایران است.

آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نمازعبادی سیاسی پایتخت با اشاره به آیاتی از سوره آل‌عمران اظهار داشت: در این آیات خداوند تأکید می‌کند که به دشمن اعتماد و تکیه نکنید و منظور از دشمن فقط کفار نیست بلکه مسلمانان منافق هم دشمن هستند.

به نوشته فارس، وی افزود: دشمن می‌خواهد که مسلمانان توجهی به استقلال و عزت خود نداشته باشند و در اقتصاد و امنیت و همه موضوعات مشکل داشته باشیم در حالی که راه زندگی تکیه به داخل، ایمان و جوانان درس‌خوانده و با تقواست و خداوند هشدار داده است که آیا می‌توان به این دشمن اعتماد کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شاهد بودیم که این ناآدم آمریکایی(ترامپ) با عصبانیت راجع به برجام صحبت کرد و آن تصمیمات را گرفت. این نشانه عصبانیت و غیض و غصب است. خداوند در آیات قرآن خطاب به امثال ترامپ، وزیر خارجه او و سایر همراهانش می‌فرماید، بمیرید با غیضی که دارید و مرگ بر شما.

امامی کاشانی تصریح کرد: این دشمنان با ناراحتی کشور خوشحال می‌شوند و اگر ما علم و پیشرفتی داشته باشیم ناراحت می‌شوند در حالی که باید روی پای خود بایستیم و به توان داخلی تکیه کنیم در این صورت دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اظهار داشت: ما باید دشمن را بشناسیم و به او اعتماد نکنیم و از تجربه‌های گذشته درس بگیریم. مسئولان باید به جوانان و توان داخلی در مسائل اقتصادی تکیه کنند و راه حلی برای امور معیشت مردم، سرمایه‌گذاری، ازدواج و اشتغال پیدا کنند.

امامی کاشانی گفت: مقام معظم رهبری بر اصل 44 تأکید کرده‌اند، این اصل حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است لذا در بدنه دولت باید اشکال‌تراشی در خصوص سرمایه‌گذاری و کار برداشته شود.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: در ماه رمضان نباید ادارات تعطیل شوند بلکه باید بیشتر کار کنند و با قدرت کارها را به پیش ببرند.

امامی کاشانی با اشاره به سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: وزیر خارجه بی‌خرد و بی‌عار آمریکا می‌گوید که ایران باید چنین و چنان کند و راجع به موشک‌های ما سخن گفته در حالی که اصلا بحث آنها موشک نیست بحث آنها اسلام و دین مرم ایران است. آنها از اسلام ناراحت هستند و اسلام عربستانی با حاکمان آن را دوست دارند وگرنه اگر ایران موشک و تمام سلاح‌هایش را هم متوقف کند و فقط با سنگ به دفاع بپردازد مانند فلسطین آیا فکر می‌کنید که آنها ایران را رها می‌کنند، خیر زیرا بحث فکر،‌دین و عقل است و اشتباه است که بگوییم دشمنی آنها به خاطر چیزهای دیگری است.

امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به اهمیت امید و جایگاه انتظار برای فرج در اسلام گفت: اکنون انسجام و وحدت کلمه اهمیت فراوانی دارد و باید اختلاف‌ها و حرف‌ها را کنار بگذاریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید