بازدید شبانه وزیر بهداشت از بیمارستان‌های تهران

    کد خبر :289129

وزیر بهداشت شب گذشته و همزمان با هشتمین شب از ماه مبارک رمضان، از سه بیمارستان شهدای یافت آباد، شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی بازدید کرد.

در این بازدیدها که تا بامداد چهارم خرداد ماه به طول انجامید، وزیر بهداشت ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستانها، از بیماران بستری عیادت و با پرسنل این بیمارستانها، گفتگو کرد.

هاشمی از بخش های اورژانس، جراحی زنان، LDR، BICU، CCU و ICU بیمارستان شهدای یافت آباد بازدید و دستوراتی در جهت تامین دستگاه های سی تی اسکن، ام آر آی و تسریع در رفع مشکلات پروژه طرح توسعه این بیمارستان صادر کرد.

وزیر بهداشت همچنین از بخش های اورژانس، ICU، طرح توسعه 320 تختخوابی و پروژه کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در حال ساخت بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید و دستور تامین تجهیزات بخش جدید ICU و نیز MRI این بیمارستان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا:هاشمی در نخستین ساعات بامداد امروز نیز از بخش های مختلف بیمارستان فیروزآبادی شهرری شامل اورژانس، CCU2، کلینیک ویژه در حال ساخت، NICU و بخش در حال تجهیز BICU و همچنین طرح توسعه 320 تختخوابی این بیمارستان که در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید