مجازات حبس برای مرد چک به خاطر حیوان‌آزاری

    کد خبر :289126

یک مرد اهل جمهوری چک پس از اینکه از سوی دادگاه شهر پراگ به دلیل آزار و اذیت حیوانات مجرم شناخته شد به یک سال زندان محکوم شده است.

به گزارش ایسنا، این مرد در اقدامی وحشیانه که در ماه مارس سال 2017 در پراگ اتفاق افتاد یک توله‌ سگ‌ را در وانی از آب سرد غرق کرده و دیگری را به طرز وحشیانه‌ای شکنجه داده که با وجود زنده ماندن این توله سگ آسیب‌های جسمی دائمی و شدیدی دیده است.

یان کورالکا در طول شکنجه این دو توله سگ با گوشی همراه خود از آنها عکس گرفته و برای نامزد خود ارسال کرده است.

در حالی که رئیس دادگاه تجدیدنظر درخواست تجدیدنظر مجرم را رد کرده و حکم را “سختگیرانه ولی مناسب” دانسته است، بسیاری از مردم چک با نشان دادن اعتراضات خود خواهان قوانین سختگیرانه تری برای آزار و اذیت حیوانات شده‌اند و یک سال حبس را برای این اقدام بی‌رحمانه ناکافی دانسته‌اند.

به گفته دادستان این مرد 33 ساله در گذشته نیز جرایم زیادی از جمله سرقت، کلاهبرداری با کارت اعتباری، اوباشگری و سایر جرایم داشته و این رفتارها با سبک زندگی او کاملا تطابق دارد. اکنون نیز با وجود اعتراف به این جرم هیچگونه پشیمانی از خود نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، اداره دامپزشکی کشور چک اعلام کرده حدود 30 درصد از شکایات دریافتی این سازمان در سال جاری توسط دامپزشکان و مربوط به سوءظن نسبت به آزار و اذیت حیوانات بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید