چالش ترامپ برای ورود به رستوران رابرت دنیرو

    کد خبر :289105

با وجود شایعه‌ای که منتشر شده مبنی بر این که ترامپ اجازه ورود به هیچیک از رستوران‌های رابرت دنیرو را ندارد، شریک بازیگر محبوب هالیوود گفت این شایعه درست نیست.

خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر: نشریه دیلی میل به تازگی اعلام کرد ورود دونالد ترامپ به رستوران‌ «نوبو» ممنوع شده است، اما اکنون گفته شده چنین چیزی صحت ندارد.

دیلی میل گزارش کرده بود که رابرت دنیرو مالک هتل نوبو گفته است اهمیتی به این که ترامپ از چه چیزی خوشش بیاید نمی‌دهد و اگر وقتی او در رستوران هست ترامپ وارد شود، حتما بیرون می‌رود.

این نشریه در ادامه نوشته بود دنیرو گفته است از ورود او به داخل رستورانش جلوگیری خواهد کرد و این در حالی است که ترامپ بارها در رستوران هتل وی غذا خورده است.

با این حال شریک دنیرو یعنی نوبویوکی سرآشپز مشهور ژاپنی گفته است این حرف صحت ندارد و با وجود این که در رسانه‌های دیگر نیز به نقل از دیلی میل این خبر منتشر شده، کسی از ورود به این رستوران‌ها منع نشده است.

مجموعه رستوران‌های نوبو در چندین نقطه آمریکا و جهان شعبه دارند و گفته شده شعبه آن در لس‌آنجلس یک بار مانع ورود تام کروز شد چون پر بود و جای خالی نداشت. گفته شده از جرمی پیوِن بازیگر هم خواسته شده دیگر پا به این رستوارن نگذارد چون او یک بار در حالی که جا رزرو نکرده بود با ۱۲ نفر قصد ورود به رستوران داشت و وقتی ورود او ممکن نشد با مدیر رستوان خیلی بد برخورد کرد.

دنیرو همواره به ترامپ اعتراض کرده که جدیدترین آنها در مراسمی برای جمع‌آوری کمک مالی بوده و دنیرو گفته بود: او یک دیوانه است. او هیچ حسی از انسانیت یا شفقت در وجودش ندارد. وی در عین حال جوانان را تشویق کرده بود که رییس جمهور شوند و یکپارچکی و شرافت را به این مقام برگردانند.

نوبو ۳۹ رستوران در نقاط مختلف جهان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید