وزیر بهداشت از بیمارستان های جنوب شهر تهران بازدید کرد

    کد خبر :288924

وزیر بهداشت شب گذشته و همزمان با هشتمین شب از ماه مبارک رمضان، از سه بیمارستان شهدای یافت آباد، شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی بازدید کرد.

در این بازدیدها که تا بامداد جمعه به طول انجامید، وزیر بهداشت ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ها، از بیماران بستری عیادت و با پرسنل این بیمارستان ها، گفتگو کرد.

دکتر سید حسن هاشمی از بخش های اورژانس، جراحی زنان، LDR، BICU، CCU و ICU بیمارستان شهدای یافت آباد بازدید و دستوراتی در جهت تامین دستگاه های سی تی اسکن، ام آر آی و تسریع در رفع مشکلات پروژه طرح توسعه این بیمارستان صادر کرد.

وی همچنین از بخش های اورژانس، ICU، طرح توسعه ۳۲۰ تختخوابی و پروژه کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در حال ساخت بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید و دستور تامین تجهیزات بخش جدید ICU و نیز MRI این بیمارستان را صادر کرد.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت در نخستین ساعات بامداد جمعه نیز از بخش های مختلف بیمارستان فیروزآبادی شهر ری شامل اورژانس، CCU۲، کلینیک ویژه در حال ساخت، NICU و بخش در حال تجهیز BICU و همچنین طرح توسعه ۳۲۰ تختخوابی این بیمارستان که در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید