رونالدو: در انگلیس داوران کارشان را بهتر انجام می‌دهند/ دوست دارم نقش‌هایی در فیلم‌ها داشته باشم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱
    کد خبر :288316

فوق‌ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی می‌گوید محرومیت پنج جلسه‌ای ابتدای فصل او را اذیت کرده است.

کریستیانو رونالدو در ابتدای فصل 18-2017 به علت هل دادن ریکاردو دبورگوس، داور بازی رفت ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا پس از نشان دادن کارت زرد دوم به او به خاطر تمارض، با محرومیتی 5 جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مواجه شد و متعاقب آن بازی با تیم‌های دپورتیوو لاکروینا، والنسیا، لوانته و رئال سوسیه‌داد در لالیگا را از دست داد. همین محرومیت کافی بود تا فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها از رقبای خود همچون لیونل مسی در گلزنی جا بماند.

رونالدوی 33 ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ال‌چیرینگوئیتو» اسپانیا، گفت: محرومیتی که در ابتدای فصل برای من در نظر گرفتند، اذیتم کرد و شرایط سختی بودی چون خودم را برای شروع فصل به خوبی آماده کرده بودم و محرومیت 5 جلسه‌ای مزخرف بود. سرخی روبرتو هم در بازی ال‌کلاسیکوی اخیر، مارسلو را زد و در نهایت چهار جلسه محروم شد. به نظرم داور باید در چنین مواردی انعظاف‌پذیر باشد. در انگلیس داوران کارشان را بهتر انجام می‌دهند. به نظرم چنین تصمیماتی در فوتبال اسپانیا عادلانه نیست و در مورد بازیکنان دیگر هم چنین اتفاقات مشابه است.

مهاجم پرتغالی سفیدپوشان مادریدی همچنین در مورد زندگی بعد از پایان دوران فوتبالی‌اش خاطرنشان کرد: تا کنون در آگهی‌های تبلیغاتی زیادی ایفای نقش کرده‌ام. تا سن 42 سالگی در نقش اصلی فیلمی ظاهر نخواهد شد، اما دوست دارم نقش‌هایی در فیلم‌ها داشته باشم و کم ‌و زیاد انگلیسی، اسپانیایی و با پرتغالی در آن فیلم‌ها صحبت کنم.

به گزارش تسنیم، رونالدو در خصوص موها و شادی پس از گلش با در آوردن پیراهن خود هم گفت: موهایم که فاجعه است، اما موهای طبیعی خودم هستم و به زودی آنها را کوتاه می‌کنم. من برای به نمایش در آوردن بدنم پیراهنم را بعد از گلزنی از تنم در نمی‌‌آورم. گاهی اوقات این شادی گل را ناخواسته انجام می‌دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید