ایسر دو لپ تاپ پیشرفته خود را معرفی کرد

    کد خبر :288295

ایسر در رقابت با لپ تاپهای پیکسل بوک، دو لپ تاپ کرومبوک پیشرفته خود را امروز معرفی کرد.

نام این دو لپ تاپ ایسر کرومبوک ۱۳ و ایسر کرومبوک ۱۵ است که خط تولید کرومبوک ۱۳ کاملا قابل رقابت با پیکسل بوک است و حتی اندازه نسبت صفحه نمایشان نیز ۳:۲ است.

کرومبوک ۱۵ برای خرید به صرفه تر است و برای افراد با بودجه های کم مناسب است. این لپ تاپ نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ داشته و ویژگی سخت افزاری آن نیز پایین است.

این ایونت که امروز در نیویورک برگزار شد، حامل معرفی این دو لپ تاپ بود که عرضه آن به پاییز امسال برمیگردد. این کرومبوکهای پیشرفته قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار دارند.با اینکه این قیمت هنوز قطعی نشده است، اما مشتریان امید دارند که این رقم تا زمان عرضه کمتر شود.

صفحه نمایش کرومبوک جدید لمسی است و از اپلیکیشن های کروم و اندروید در محیط خود پشتیبانی میکند. شیشه صفحه نمایش این صفحه نمایش از جنس گوریلا گلس است و از پورت USB-C و کارت میکرو اس دی پشتیبانی میکند. همچنین دارای سی پی یو Core i5 و رم ۱۶ گیگابایت که قایل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت است.

اگر خواهان داشتن لپ تاپی با ویژگی های پایین تر و قیمت به صرفه تری هستید، کرومبوک ۱۵ انتخاب بهتری برای شماست. رزولوشن این لپ تاپ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و از سیستم عامل کروم بهره می برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید