معرفی هیوندای Creta مدل 2018

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
    کد خبر :288249

هیوندای فیس لیفت محبوب ترین شاسی بلند خود، Creta را با قیمت 13846 دلار عرضه کرد.

این خودرو دو گزینه رنگ جدید شامل نارنجی و آبی دارد و طرح های رنگ دوگانه نارنجی و سفید با سقف مشکی نیز برای آن ارائه می شود. قیمت Creta جدید تقریبا مشابه مدل قبلی آن است و اکنون به یک سانروف نیز مجهز شده است.

Creta جدید به جلوپنجره آبشاری نمادین اصلاح شده مجهز می شود که در اکسنت معرفی شده بود. چراغ های جلوی این خودرو تقریبا بی تغییر به نظر می رسند اما به لامپ های دید در روز جدید و عناصر داخلی مشکی مجهز شده اند. سپر این خودرو دارای بخش زیرین اصلاح شده به همراه چراغ های مه شکن بازطراحی شده است. در حالی که نیم رخ این خودرو بی تغییر باقی مانده، طراحی نوین رینگ ها ظاهری اسپرت تر به آن داده است. چراغ های عقب این خودرو نیز دارای عناصر داخلی جدید به همراه إصلاحات طراحی در سپر عقب است.

کابین Creta نیز اصلاحاتی اندک همچون روکش متالیک متضاد روی درچه های تهویه هوا دارد. در مدل ممتاز Creta صندلی راننده قابل تنظیم در شش جهت، سانروف برقی، شارژر بی سیم موبایل و کروز کنترل ارائه می شود. ایمنی این خودرو به واسطه شش کیسه هوا با دوربین دید پشت برای پارک تامین می شود.

زیر کاپوت این خودرو موتور 1.6 لیتری بنزینی به همراه گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته تعبیه می شود. موتور 1.4 لیتری دیزلی این خودرو به گیربکس پنج سرعته متصل شده و موتور 1.6 لیتری دیزلی آن با گیربکس های دستی و اتوماتیک شش سرعته همراه می شود. هیوندای Creta با مدل هایی همچون رنو داستر، رنو کپچر و نیسان ترانو رقابت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید