تعرفه خدمات میزبانی سرور کاهش یافت

    کد خبر :287729

تعرفه خدمات هم مکانی یا میزبانی سرور (Colocation) شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز استانی کاهش یافت و برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش بازتاب به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار این شرکت گفت: تعرفه خدمات هم مکانی به روز رسانی شد و پیرو این تصمیم تعرفه ارائه این خدمات در مراکز ارتباطی استان ها در مقایسه با تهران بین ۲۵ تا ۳۸ درصد برای هر راک، کاهش یافت .

وی با اشاره به اینکه پیش از این تعرفه راک های شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز ارتباطی این شرکت در تمامی شهرها یکسان و برابر با ۸۰ میلیون ریال برای یک راک کامل محاسبه می شد، افزود: در مصوبه جدید این تعرفه برای مراکز ارتباطی زیرساخت در شهرهای شیراز ، اصفهان، تبریز، مشهد، بومهن و اهواز ۶۰ میلیون ریال و برای سایر مراکز ارتباطی ۵۰ میلیون ریال شده است .

معاون راهبردی و توسعه کسب وکار شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: خدمات هم مکانی (کولوکیشن) طی دو سال اخیر به منظور ارائه خدمات ارتباطی و ارائه تسهیلات فنی برای اتصال مشتریان و اپراتورها به شبکه زیرساخت، فراهم شده است.

وی افزود: این کاهش تعرفه برای بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری های شرکت ارتباطات زیرساخت و تمرکززدایی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از مراکز اصلی ارتباطی تهران صورت گرفته تا علاوه بر تامین رضایت مشتریان، زمینه گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه کسب وکارهای نوین در سراسر کشور فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید