تلاش یک فراکسیون برای ارائه لیست خوب در انتخابات ریاست مجلس

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۰۸
    کد خبر :287383

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت که در روزهای آینده و تا روز انتخابات رئیس و هیئت رئیسه پارلمان فرصت داریم لیست خود را اعلام کنیم که قطعاً لیست خوب و واحدی ارائه می‌کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین تصمیم گیری‌ها در این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان گفت:تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار شده است و تاکنون به جمع بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به این اجماع رسیده اند که لیست واحد در انتخابات هیئت رئیسه ارائه شود، ادامه داد: اما بر سر این نکته که برای تمام اعضای هیئت رئیسه یا تعدادی از آن لیست ارائه شود تاکنون اجماعی صورت نگرفته که باید در جلسات بعدی نیز در این باره تصمیم گیری شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه تاکنون برای انتخابات هیئت رئیسه پارلمان با سایر فراکسیون ها رایزنی نداشته‌ایم، افزود: در روزهای آینده و تا روز انتخابات هیئت رئیسه پارلمان فرصت داریم لیست خود را اعلام کنیم که قطعاً لیست خوب و واحدی ارائه خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مهم نیست این فراکسیون چه کرسی‌هایی را در هیئت رئیسه به دست آورد، ما تاکید داریم مردم بدانند نمایندگان ولایی تا چه میزان در تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود تاثیرگذار هستند لذا همه تصمیم‌ها به نام ما تمام نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید