تذکر نمایندگان به وزیرکشور درباره اتفاقات کازرون

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
    کد خبر :287156

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۹ تن از نمایندگان به وزیر‌ کشور درباره تنش‌های اخیر به بهانه تقسیمات کشوری را قرائت کرد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه یک‌خرداد) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس‌جمهور، لزوم تشکیل ستاد ملی احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو در اسرع وقت.

**تذکر پژمانفر نماینده مردم مشهد به اتفاق 8 تن از نمایندگان به وزیر کشور، با توجه به تنش‌های اخیر به بهانه تقسیمات کشوری، که بهانه‌ای به دست دشمنان برای دشمنی و کینه‌توزی داده است. ضروریست وزارت متبوع جنابعالی اقدام عاجل جهت رفع مشکل نمایند.

**تذکر مفتح و رنجبرزاده نمایندگان تویسرکان و اسدآباد به وزیر جهادکشاورزی، ایجاد تسهیلات و اتخاذ تدابیر لازم برای برای صادرات سیر به ویژه سیر تولیدی در شهرستان‌های تویسرکان و اسدآباد در سال حمایت از کالای ایرانی.

**تذکر بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر ارتباطات، علت کرکاری در حوزه اینترنت روستایی و آنتن دهی موبایل روستایی در کردستان چیست؟

**تذکر فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد غرب به وزیر آموزش و پرورش، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در سال 76

**تذکر بیگدلی نماینده خدابنده به وزیرکار، دلیل به کارگیری مدیران دوتابعیتی و بازنشسته در ذوب‌آهن اصفهان و واگذاری 17 درصد سهام به شرکت پویش

**تذکر بیگدلی نماینده خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی، رسیدگی به مشکلات کشاورزان که بر اثر سرما زیان دیده‌اند.

**تذکر بدری نماینده اردبیل به وزیر ورزش و جوانان چرا در اهداء پاداش به قهرمانان ناشنوا تبعیض وجود داشته و هم‌تراز با قهرمانان المپیک عادی با آنها برخورد نمی‌شود.

**تذکر پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر ورزش و جوانان، دلیل عدم نظارت وزارتخانه به اقدامات غیر ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان چیست؟

**تذکر پور‌ابراهیمی نماینده کرمان به وزیر‌علوم، دلیل عدم رسیدگی به سوء مدیریت دانشگاه پیام‌نور استان کرمان چیست؟

**تذکر حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر جهاد کشاورزی، اعزام هیئتی فوری جهت رسیدگی به خسارات ناشی از خشک‌سالی، کم‌آبی آفت‌زدگی و گرمازدگی که باعث نگرانی مردم سیرجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید