تمامی گوشی های نوکیا X6 تنها در ده ثانیه به فروش رفت

    کد خبر :287038

هفته‌ی گذشته نوکیا X6 رسما معرفی شد و مشخص شد که این میان رده، اولین موبایل برند یادشده خواهد بود که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. از سوی دیگر این موبایل با استقبال فوق العاده‌ی کاربران چینی مواجه شده و در اولین روز فروش ‌تمامی گوشی های نوکیا X6 تنها در ۱۰ ثانیه به فروش رفته است. حال باید دید این مسئله موجب خواهد شد که کمپانی تولید کننده‌ نظر خود را بر عرضه‌ی اختصاصی این موبایل در چین عوض کند یا خیر.

پیش از این HMD Global اعلام کرده بود که این موبایل قرار است تنها در چین عرضه شود اما شایعاتی مبنی بر ورود آن به بازار‌های دیگر جهان نیز شنیده می‌شود چرا که به تازگی وبسایت رسمی این تولید کننده‌، یک نظرخواهی برای عرضه‌ی جهانی نوکیا X6 انجام داده است. در این نظر سنجی که بیش از ۸ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، مشخص شد که ۹۲ درصد از کاربران جهان علاقه دارند این گوشی به بازار کشورشان عرضه شود.

از سوی دیگر تمامی گوشی های نوکیا X6 در روز اول فروش خود تنها در ده ثانیه به فروش رفته‌اند اما هنوز تعداد موبایل فروخته شده از سوی این شرکت اعلام نشده است. علاوه بر این تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار کاربر برای تهیه این موبایل از دو اپراتور معروف کشور چین یعنی JT.com و Suning، درخواست رسمی خود را ثبت کرده‌اند.

باید گفت که این موبایل در سه نسخه عرضه شده است؛ یک مدل از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمتی معادل ۲۰۳ دلار دارد. علاوه بر این نسخه‌ی دیگری نیز وجود دارد که ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده و به نرخ ۲۳۵ دلار عرضه شده است. ضمن اینکه کاربران قادر خواهند بود با پرداخت هزینه‌‌ای معادل ۲۶۶ دلار از گرانترین نسخه‌ی این موبایل که از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد استفاده کنند.

تاریخ عرضه‌ی سری بعدی این محصولات یعنی ۸ روز دیگر اعلام شده است و باید دید در آن تاریخ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و استقبال از این میان رده ادامه دار خواهد بود یا خیر. اگر محبوبی نوکیا X6 در بازار چین در همین سطح بماند بعید نیست که HMD Global بخواهد میانرده‌ی جدیدش را به بازار جهانی نیز بفرستد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید