یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم واگذاری 220 ورزشگاه شهرداری تهران به سازمان ورزش

    کد خبر :286710

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم واگذاری 220 ورزشگاه شهرداری تهران به سازمان ورزش تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، میرلوحی در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: در بازدیدی که از منطقه 9 تهران و محله های استاد معین و هوشیار داشتم، شاهد اقدام مناسب و خلاقانه‌ای درباره حفظ فضای سبز در این منطقه بودم.

وی افزود: شهرداری منطقه 9 با کسبه واهالی محل تفاهم‌نامه ای را امضاء کرده بود که در پی آن درختان سطح محلات به اهالی و کسبه واگذار شده و آنها مراقبت از درختان را برعهده گرفته‌ بودند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بی تردید از این طریق می توان احساس مسئولیت در میان شهروندان نسبت به فضای سبز را تقویت کرد و این حس در میان مردم ایجاد شود که نسبت به فضای سبز مسئولیت دارند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع احصاء مشکلات محله شمشیری اشاره کرد و افزود: در خیابان شمشیری فهرستی از مشکلات و نواقص احصاء شده که طی آن 288 مورد در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که امیدواریم سایر مناطق با الگوبرداری از این روش نسبت به ساماندهی و بهبود سطح مناطق خود اقدام کنند.

میرلوحی در خصوص قیمت گذاری اماکن ورزشی شهرداری تهران گفت:‌از سال 1394 با مصوبه شورای شهر تهران مقرر شد اماکن ورزشی شهرداری تهران در اختیار سازمان ورزش قرار گیرد تا به صورت متمرکز سیاست‌ها و برنامه ها اجرایی شود اما متاسفانه این امر اتفاق رخ نداده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 180 ورزشگاه زیر نظر سازمان ورزش قرار دارد اما 220 ورزشگاه زیر نظر این سازمان نیست که امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن این اتفاق توسط شهرداری تهران رقم بخورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید