میزبانی مسابقات فرمول E توسط عربستان سعودی

  • خودرو
  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ۸:۲۰
    کد خبر :286707

سازمان دهندگان مسابقات فرمول E در فدراسیون اتومبیلرانی FIA اعلام کردند که از فصل آینده، یکی دیگر از کشورهای خاورمیانه به جمع میزبان‌های مسابقات رسمی اتومبیلرانی اضافه خواهد شد.

در حال جاضر برخی از کشورهای خاورمیانه از جمله “بحرین” و “امارات متحده عربی” میزبان مسابقات “فرمول 1” یا مسابقات موتورسواری “موتو GP” هستند، اما آخرین اطلاعیه فدراسیون اتومبیلرانی FIA به یک کشور دیگر هم اشاره دارد و آن هم کشور “عربستان سعودی” خواهد بود که از فصل آینده میزبان مسابقات اتومبیلرانی “فرمول E” خواهد شد.

طبق گفته منابع خبری، پیست اتومبیلرانی مسابقات فرمول E در خیابان‌های شهر “ریاض” پایتخت عربستان سعودی برگزار خواهد شد و تنها یک مسابقه نمادین نخواهد بود، زیرا فدراسیون اتومبیلرانی FIA قرارداد خود را برای 10 سال تنظیم کرده است تا برای اولین بار در این کشور مسابقات فرمول E و یا اولین مسابقات رسمی و بین المللی وسایل نقلیه موتوری در این کشور برگزار شود.

به گزارش پرشین خودرو، باوجود امضای قرارداد با فدراسیون جهانی FIA، در حال حاضر تایید نهایی و تصویب این موضوع در انتظار شورای جهانی ورزش FIA است تا مسیرهای اختصاص داده شده برای پیست مسابقات مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید