برگزاری طرح «نسیم بهشت» در ۴۰ ایستگاه منتخب مترو

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
    کد خبر :285975

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به ‌منظور ارائه مشاوره دینی و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و مذهبی مسافران «طرح نسیم بهشت» در ۴۰ ایستگاه منتخب و پرتردد متروی تهران برگزار می‏‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن محمدیان با اشاره به اینکه اجرای طرح «نسیم بهشت» با درصد بالایی از رضایت و اعتماد مسافران در سال‌های گذشته همراه بوده است،گفت: طرح «نسیم بهشت» مسیری جدید در ارتباط روحانیت با مردم است که در این طرح، روحانیون با حضور در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنان، شرایط مساعدی را برای گفت‌وگو و ارتباط کلامی فراهم و علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های دینی و مذهبی و برطرف شدن ابهامات و شبهات شرعی، مشاوره‌های دینی و خانوادگی ارائه می‏ کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه از اجرای طرح «خیرات نان کریم اهل بیت علیه السلام» خبر داد.

محسن محمدیان در ادامه گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان «طرح خیرات نان کریم اهل بیت علیه السلام» را برگزار می‌کند.

بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه این طرح به منظور اطلاع رسانی به خیرین از طرح‌های بنیاد بالاخص طرح سفره‌های علوی برگزار می‌شود،اظهارکرد: ایستگاه‌های تئاتر شهر، نبرد، میدان انقلاب اسلامی، شادمان، امام خمینی (ره)، سرسبز، فرهنگسرا، شهید محلاتی، میدان منیریه و قلهک از ۲ تا ۱۳ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۲۰ میزبان این طرح هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید