ون رنو ترافیک در نسخه ویژه فرمول 1 معرفی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :285931

کمپانی خودروسازی رنو برای بازار استرالیا، یک نسخه ویژه از خودروی ون رنو ترافیک با ویژگی‌های اتومبیل فرمول 1 خود آماده کرده است.

طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند، حال کمپانی خودروسازی رنو با الگوبرداری از جدیدترین خودروی فرمول 1 خود برای شرکت در فصل جدید مسابقات، یک نسخه ویژه از خودروی ون “ترافیک” آماده کرده است که میتواند برای علاقه مندان به مسابقات فرمول 1 و تیم رنو هیجان انگیز باشد. درست همانند کاری که در ماه‌های گذشته بر روی هاچ بک اسپرت رنو کلیو در مدل R.S. 18 انجام داد و یک تم ظاهری فرمول 1 برای آن ارائه کرد.

مهمترین تغییرات اتومبیل، برای ظاهر اتومبیل بوده است و از همین جهت، شاهد بکارگیری پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری دیزلی هستیم که می‌تواند با استفاده از توربوشارژر بر روی خود، حداکثر خروجی قدرت 140 اسب بخاری در کنار گشتاور بسیار خوب 340 نیوتن متری داشته باشد که پس از دریافت و اعمال دور مورد نیاز، به سمت رینگ‌های جدید 17 اینچی آلیاژی ارسال خواهد شد که برای جذابیت بیشتر اتومبیل به رنگ “مشکی” درآمده است.

با مروری کوتاه بر روی مشخصات فنی، حال به تغییرات اصلی اتومبیل خواهیم رسید که بر روی ظاهر آن متمرکز شده است. اولین چیزی که در این نسخه ویژه جلب توجه می‌کند، نقاشی بدنه اتومبیل خواهد بود که از خودروی فرمول 1 این شرکت الگوبرداری شده و شامل یک رنگ مشکی کامل بر روی بدنه اتومبیل و سپس خطوط زرد رنگ بر روی جلوپنجره اتومبیل، درب‌ها، اطراف مه شکن‌های جلو و یا حتی شاهد این ویژگی در داخل کابین اتومبیل هستیم که یک جذابیت مثال زدنی ایجاد کرده است.

نقاشی بدنه تمام ماجرا نیست، زیرا نسخه ویژه رنو “ترافیک فرمولا ادیشن” به چراغ‌های پیشانی تاریک، رینگ‌های مشکی رنگ با کالیبراسیون نقره‌ای رنگ ترمزها، خروجی‌های اگزوز جدید و همچنین در داخل کابین خود، به روکش‌های جدید صندلی، گرمکن‌های صندلی راننده، صفحه نمایشگر جدید 7 اینچی لمسی، متریال‌های جدید برای داخل کابین و… مجهز شده است تا اندکی از جذابیت ماشین‌های فرمول 1 به این خودروی ون کاری رنو تزریق شود.

در پایان گفتنی است که شرکت خودروسازی رنو این مدل را تنها به تعداد محدود 125 دستگاهی تولید کرده و تنها در بازار استرالیا عرضه می‌کند که دارای حداقل قیمت 41 هزار و 990 دلار استرالیا و حداکثر قیمت 43 هزار و 490 دلار استرالیا خواهد بود که معادل آن به دلار آمریکا بین 31 هزار تا 32 هزار دلار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید