پشت پرده پروژه استعفای حسن روحانی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۸:۴۰
    کد خبر :285818

تابش می گوید: دولت باید خود را نقد کند و از این بابت عملکردش را مطابق با وعده هایی که داده شد و مطالباتی که مطرح می شود به پیش رود.
محمدرضا تابش نائب رئیس اول فراکسیون امید و نماینده اصلاح طلب مردم اردکان درباره پشت پرده پروژه استعفای روحانی به نامه نیوز گفت: آنچه این روزها تحت عنوان استعفای رئیس جمهور مطرح می شود تحت تاثیر بحث های سیاسی است که این موضوع عنوان می شود.

وی افزود: در چنین شرایطی که لازم است متحد به پیش برویم و دست به دست هم بدهیم تا مردم به آینده امیدوار شوند طرح کردن موضوع استعفای رئیس جمهور عمدتا موضوعی سیاسی است که نتیجه عکس می گذارد و به جز نا امیدی و یاس دستاورد دیگری ندارد.

تابش ادامه داد: این موضوعات سهم مهلکی برای جامعه محسوب می شود و این مسئله سد آهنین ما را مقابل دشمن شکننده می کند البته از سوی دیگر دولت هم باید به وظایف خود توجه داشته باشد

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: دولت باید خود را نقد کند و از این بابت عملکردش را مطابق با وعده هایی که داده شد و مطالباتی که مطرح می شود به پیش رود.

او درباره تحلیل سعید حجاریان در رابطه به احتمال برگزاری انتخابات زودرس و تحقق پروژه رئیس جمهور نظامی گفت: در شرایط کنونی بسیار بعید است موضوع انتخابات زودرس مطرح شود و اینکه این مباحث در برابر موضوع روی کار آمدن رئیس جمهور نظامی مطرح می شود به نظرم چندان این مسائل ارتباطی به هم ندارند مضاف بر آنکه طبق قانون نظامیان نمی توانند در کشور پست ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند لذا لازمه آن استعفا از جایگاه نظامی است که در این صورت هم سابقه کاندیدا شدن انها هم بوده است لذا به نظرم این موضوعات چندان محل بحث نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید