مطالعه ۲۰۱۸ نشان داد

آمار کودکان کشته شده در مدارس آمریکا بیش از مرگ‌ومیر نظامیان است

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۵۴
    کد خبر :285658

آمار نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی تعداد دانش آموزان کشته شده بر اثر حوادث تیراندازی‌ در مدارس آمریکا بیش از مجموع تعداد نظامیان کشته شده آمریکایی در همین مدت است.

به گزارش ایسنا، تیراندازی روز جمعه گذشته در یکی از مدارس تگزاس آماری جدید و وحشتناک را به ثبت رساند و وزارت دفاع ایالات متحده اعلام کرد تنها دانش آموزان کشته شده طی تیراندازی‌های اخیر مدارس ایالات متحده به استثنای معلمان، کارکنان اداری و خدماتی مدارس، بیش از تعداد تمامی نظامیان کشته شده در سال ۲۰۱۸ بوده است.

در حالیکه همین آمار در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد مرگ و میر نظامیان آمریکایی بسیار بیشتر از تعداد کشته شدگان در تیراندازی‌های مدارس بوده است.

این آمار در حالی است که بیش از ۵۰ میلیون دانش آموز در نظام دولتی مدارس ایالات متحده مشغول به تحصیل بوده و در مقابل، تنها یک میلیون و ۳۰۰ هزار نظامی در نیروهای مسلح ایالات متحده خدمت می‌کنند. با توجه به نسبتی که از این آمار حاصل می‌شود به طور بالقوه احتمال مرگ یک سرباز آمریکایی باید ۴۰ برابرِ احتمال کشته شدن یک دانش آموز آمریکایی در مدارس این کشور باشد.

با این حال این آمار همچنین در مقایسه با سال قبل از نظر تعداد کشته شدگان در مدارس افزایش سه برابری داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از واشنگتن پست از ابتدای سال ۲۰۱۸ تا کنون در ۱۶ حادثه تیراندازی در مدارس آمریکا ۲۹ تن جان خود را از دست داده‌اند در حالی که در همین مدت تنها ۱۳ نظامی آمریکایی در هفت حادثه در سراسر جهان از جمله سقوط بالگرد کشته شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید