مخالفت با افزایش بیش از ۱۲ درصدی نرخ کرایه‌ها

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۳۵
    کد خبر :285648

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط فرمانداری تهران از پیشنهاد فرمانداری برای افزایش حداکثر 12.5 درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی خبر داد.

محسن هاشمی در تشریح مصوبات شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: نخستین دستور جلسه امروز ادای سوگند محمد علی افشانی شهردار جدید تهران بود و پس از انجام مراسم تحلیف کار خود را در شهردار تهران آغاز کردند.

وی درباره رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط هیات انطباق فرمانداری تهران، گفت:‌ نامه فرمانداری تهران به شورای شهر ارسال شده و این موضوع در کمیسیون حمل و نقل در حال بررسی است و در روز سه شنبه هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پیشنهاد فرمانداری تهران این است که کرایه‌ها از 12.5 درصد بیشتر افزایش پیدا نکند.

وی افزود: تخصیص پرداخت مطالبات مردم توسط شهرداری تهران یکی دیگر از دستور جلساتی بودکه امروز مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. دراین خصوص شهرداری لایحه جدیدی ارائه کرده است و تا زمانی که این لایحه ارائه می شود مقرر شد تا سه ماه آینده مصوبات شورا مبنای کار قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد:‌ در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران موضوع موزه نقاشی ایران‌دخت درودی مطرح شد که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و نهایتا با چند پیشنهاد اجرای این موزه رای آورده.

به گزارش ایسنا:رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا اعضای شورای شهر در انتخاب‌های شهردار تهران دخالت کرد یا خیر گفت: قطعا ما دخالتی نخواهیم داشت و توصیه ای هم نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه تا کنون چه انتظاراتی از شورای پنجم برآورده نشده است، گفت: بهتر است در حال حاضر به این موضوع اشاره نکنیم اما آنچه مورد توجه است این است که کاملا به انتظارات اشراف داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید