حمیدی: کار سختی در جاکارتا پیش رو داریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴
    کد خبر :285363

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی گفت: با کم شدن اوزان بازی‌های آسیایی و حضور حریفان قدرتمند از شرق آسیا و کشورهای مشترک المنافع، کار سختی در جاکارتا پیش رو داریم. عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی گفت: با کم شدن اوزان بازی‌های آسیایی و حضور حریفان قدرتمند از شرق آسیا و کشورهای مشترک المنافع، کار سختی در جاکارتا پیش رو داریم.

حسن حمیدی در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: انجام مسابقات وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد به صورت دوره‌ای و بدون فینال دو از سه، تصمیم شورای فنی بوده است.

وی گفت: شرایط انتخابی تیم ملی در هر وزن در جلسه شورای فنی پیش از این مسابقات اعلام شده بود و این موضوع در وزن 70 کیلوگرم نیز صدق می‌کرد.

حمیدی ادامه داد: در مورد حضور علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم نیز طبق فرایند هر کشتی گیر که قصد داشت وزن خود را تغییر دهد می‌توانست با درخواست رسمی هیأت‌های کشتی خود از کادر فنی این کار را انجام دهد که حضور وی نیز در وزن 92 کیلوگرم طبق فرآیند بوده است.

حمیدی در مورد انتقادات به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: به نظرم سرمربی تیم ملی مختار است تا در زمینه همکاران خود تصمیم گیری کند و نفراتی که با وی هماهنگ هستند و بهتر می توانند در انجام امور وی را همراهی کنند را انتخاب کند و باید در این زمینه دست سرمربی را باز گذاشت زیرا وی در این مدت شناخت خوبی از مربیان پیدا کرده است.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نشان داد که کادر فنی باید در همین چند ماه تا جاکارتا با محک زدن کشتی گیران برتر انتخابی در تورنمنت های بین المللی، بهترین‌ها را با آمادگی بالا راهی بازی‌های آسیایی کند و امیدوارم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها نیز با تمام توان به میدان بروند و کشتی مانند همیشه نتیجه خوبی را در بازی‌های آسیایی کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید