درخواست یک نماینده برای تداوم اکران «ویلایی‌ها»

  • سیاسی
  • جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲
    کد خبر :28536

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار تدوام اکران فیلم سینمایی (ویلایی‌ها) شد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: شایعاتی شنیده شده است  مبنی بر این‌که  برخی در پی آن هستند تا ادامه اکران فیلم تأثیرگذار ویلایی‌ها را با مشکل روبرو سازند،  ویلایی‌ها  روایتگر  بیم‌ها ، امیدها ، شادی و غم و صبرو استقامت زنان، مادران  و دختران رزمندگان و فرماندهان ٨ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: ویلایی‌ها علاوه بر تأثیرگذاری، اثری است که کارگردان، بازیگران و عوامل آن که قریب به اتفاق آن‌ها را ، خانم‌ها تشکیل می‌دهند و توانسته است دین خود را به ٨ سال دفاع مقدس ، بویژه خانواده فرماندهان جنگ تحمیلی ، رزمندگان و شهدای جنگ ادا کند.

وی ادامه داد: همه ما باید به یاد داشته باشیم که آرامش و وحدت و حفظ تمامیت ارضی سرزمینی بنام ایران ، مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و فرزندان رشید ایران اسلامی در ٨ سال دفاع مقدس و خانواده آنان بوده است؛ بنابر این ، شایسته  وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست تا به بهانه اقتصادی یا مسایل دیگر ، از اکران کامل این فیلم ممانعت بعمل آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: امیدوارم  مسئولین ذیربط ، با فراهم آوردن امکان اکران کامل ویلایی‌ها ، دین خود را به  ٨ سال دفاع مقدس و رشادت‌های مادران، همسران و دختران فرماندهان و رزمندگان و شهیدان جنگ  و ایران اسلامی ادا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید