موجودی اولیه آنر 10 در نخستین روز فروش در اروپا به اتمام رسید

    کد خبر :284790

در نخستین روز عرضه آنر ۱۰ در اروپا، موجودی این گوشی در اکثر کشورهای این منطقه به پایان رسیده است.

تنها ۶ ساعت پس از عرضه‌ی آنر ۱۰ در کشور اسپانیا، همه‌ی موجودی این گوشی به اتمام رسید و رنگ آبی فانتوم در مدت تنها یک روز، در فرانسه نایاب شد. سری آنر همواره در اروپا با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌ است و احتمالا Honor 10 نیز فروش خوبی تجربه خواهد کرد.

آنر مشخص نکرده است که چه تعداد از گوشی آنر ۱۰ در نخستین روز عرضه در اروپا به فروش رفته است؛ اما طبق آمار، ۸۰ هزار نفر این گوشی را خریداری کرده‌اند و در کنار این خرید، یک کوپن ۳۰ دلاری نیز از هواوی (صاحب امتیاز برند آنر) هدیه گرفته‌اند.

از مشخصات هواوی آنر ۱۰ می‌توان به نمایشگر ۵.۸۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰‌، پردازنده کرین ۹۷۰، دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت، درگاه USB Type C، سنسور اثر انگشت و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم اشاره کرد.

از آنجا که قیمت سری آنر مناسب است و از سوی دیگر از سخت‌افزار خوبی بهره می‌برد، موفقیت آنر ۱۰ خیلی دور از ذهن نبود. این گوشی با قیمت ۴۰۰ یورو هم‌اکنون در اروپا به فروش می‌رسد. آنر ۱۰ در ۴ رنگ آبی، خاکستری، مشکی و سبز راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید