برخی تصمیمات برانکو قابل دفاع نیست

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۸:۴۶
    کد خبر :284603

کرمانی مقدم گفت: برانکو سرمربی است و خیلی هم خوب نتیجه گرفته، ولی برخی تصمیمات برانکو قابل دفاع نیست. او باید از بازیکنان پرسپولیس به بهترین شکل ممکن استفاد کند.
برخی تصمیمات برانکو قابل دفاع نیست

درباره عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته گفت: پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت نتایج بسیار خوبی گرفت و جدا از قهرمانی در لیگ برتر، خوشبختانه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. امیدوارم که این تیم در ادامه مسابقات آسیایی هم موفق باشد و بتواند راهی فینال شود، ولی کار پرسپولیس خیلی سخت است.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی برای پرسپولیس عنوان کرد: فعلاً که امیدی به تغییر این شرایط نیست، ولی امیدوارم خدا به دل هواداران پرسپولیس نگاه کند و اتفاقاتی رخ دهد تا این تیم بتواند بازیکن بگیرد. اگر پنجره بسته بماند قطعاً فصل سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود، چون خیلی از تیم‌ها برای فصل بعد خودشان را تقویت خواهند کرد و این در حالی است که پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن بگیرد.

کرمانی‌مقدم در مورد برخی انتقادهای صورت گرفته از برانکو در مورد تفکرات دفاعی و نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان از جمله محسن مسلمان، گادوین منشا و بشار رسن گفت: برانکو باید به انتقادها هم توجه کند و بداند که پیشکسوتان دشمن پرسپولیس نیستند. اگر ما انتقادی می‌کنیم به خاطر این است که دوست داریم تیم عملکرد بهتری داشته باشد. برانکو سرمربی است و خیلی هم خوب نتیجه گرفته، ولی برخی تصمیمات برانکو قابل دفاع نیست. او باید از بازیکنان پرسپولیس به بهترین شکل ممکن استفاد کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: حیف است این دو تیم با هم روبه‌رو شوند، ولی باید دید نتیجه قرعه‌کشی چه خواهد شد. از طرفی الدحیل و السد هم تیم‌های پرقدرتی هستند و پرسپولیس و استقلال کار آسانی مقابل آنها ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید