دلسوزی آخوندی بعد از پاره شدن برجام

    کد خبر :284403

وزیر راه و شهرسازی می‌گوید انتقاد از بدعهدی‌های غرب درباره برجام، جوانه‌های روییده در کشور را لگدمال می‌کند!
به گزارش مشرق، عباس آخوندی گفته است: به غیر از نتانیاهو چه کسی از رفتار ترامپ ابراز خوشنودی کرد. اما می‌بینیم که عده‌ای از این رفتار رئیس جمهور آمریکا اظهار شادمانی می‌کنند. آیا این رفتار شادمانی دارد؟ دولت کاری انجام داد و توانست صهیونیست‌ها را در گوشه رینگ ببرد و حالا آن‌ها هم با آمدن این فرد در رأس دولت آمریکا ابراز شادمانی می‌کنند.

وی می‌افزاید: امروز عده‌ای در کنار رژیم صهیونیستی شادی می‌کنند و همچنان اظهار انقلابی‌گری نیز می‌کنند که در عمر خود علی‌رغم مشاهده و تجربه هر نوع اتفاق سیاسی این چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.
دوستانی که این فضا را ایجاد می‌کنند باید بدانند تمام جوانه‌هایی که در اثر برجام در گوشه و کنار این کشور روییده را با یک فضای شعارگونه لگدمال
می‌کنند.

وی همچنین گفته است: باید به فکر جوانان، ایرانی‌ها و قدرتمند شدن ایران بود. ایران وقتی قدرتمند است که در سطح جهان پرواز کند. ایران در قفس قدرتمند نیست.

درباره این سخنان وزیر راه و شهرسازی باید گفت: جوانه‌های امید باید درون‌زا و با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم داخلی باشد؛ وگرنه به همان سادگی که با یک لبخند (فریب) شیطان بزرگ، هیجان دروغین در برخی سهل‌اندیشان سیاسی درست می‌کند، با اخم یک کارگزار دیگر شیطان بزرگ، تبدیل به ناامیدی می‌شود.

نکته بعد این که هر چند توافق با کدخدا (به عنوان فتح‌الفتوح بزرگ!!) برای مردم عایدی‌ای جز دو برابر شدن قیمت ارز و تشدید رکود اقتصادی نداشت، اما برای برخی مدیران بی‌کفایت، ابزار مانور تبلیغاتی و انتخاباتی شد؛ چنان که با هواپیمای کذایی عکس تشریفاتی گرفتند و خرج انتخابات کردند و ناکارآمدی‌ها در حوزه تأمین مسکن مردم و ایمنی جاده و راه‌آهن را پوشاندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید