اولین عکس از ولیعهد جنجالی عربستان بعد از شایعه کشته شدنش

  • سیاسی
  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸
    کد خبر :284078

مشاور ویژه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تصویری از حضور وی با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و حمد بن عیسی شاه بحرین در ضیافت عبدالله السیسی رئیس جمهور مصر را منتشر کرد، اما مشخص نیست این ضیافت کی برگزار شده است.
به گزارش بازتاب به نقل از سایت عربی 21، این تصویر بن سلمان و بن زاید را در لباس غیررسمی نشان می‌دهد؛ درحالی که السیسی نیز شلوار و پیراهن غیررسمی به تن دارد.

بدر العساکر مشاور ویژه ولیعهد سعودی در توضیح این تصویر نوشت: تداوم دیداری دوستانه بین دوستان..به میزبانی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در چند روز پیش”.

العساکر در حالی از تصویر را منتشر کرد که پیش از این هیچ یک از رسانه‌های این چهار کشور خبر این ملاقات چهار نفره را ذکر نکرده بودند.

مصر در کنار عربستان، امارات و بحرین از یک سال پیش کشور قطر را تحریم کرده و روابط خود را با دوحه قطع کرده است.

این کشورها همچنین در ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی عربستان علیه یمن مشارکت دارند.


انتشار این عکس آن هم در فضای مجازی و غیر رسمی بدون ذکر زمان دقیق آن در حالی است که طی روزهای اخیر ابهامات زیادی درباره سرنوشت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مطرح شده است، با مراجعه به صفحه اول خبرگزاری رسمی عربستان که اخبار نشست‌ها و دیدارهای پادشاه و ولیعهد سعودی را منتشر می‌کنند، می‌بینیم که در صفحه مربوط به اخبار بن‌سلمان، آخرین خبر و عکسی که از وی وجود دارد مربوط به 24 آوریل (یعنی سه روز پس از حادثه الخزامی) است و از آن تاریخ به بعد دیگر هیچ خبری از بن‌سلمان در صفحه رسمی وی در خبرگزاری رسمی سعودی منتشر نشده است تا بر ابهامات مربوط به سرنوشت وی بیفزاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید