مردانی: باید عقب ماندگی این سال‌ها را جبران کنم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
    کد خبر :284072

نفر اول وزن 60 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ باید زحمات و عقب ماندگی این سال‌ها را با کسب یک مدال خوشرنگ در بازی‌های آسیایی جبران کنم.

مهرداد مردانی در گفت‌وگو با فارس، درباره کسب عنوان قهرمانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: با آمادگی نسبی که داشتم نتیجه خوبی گرفتم؛ حریفان خوبی در مرحله نهایی حضور داشتند و همه باری رسیدن به دوبنده تیم ملی می‌جنگیدند.

وی درباره پیروزی در دیدار فینال مقابل محمد فقیری گفت: فقیری یکی از با کلاس‌ترین کشتی‌گیران ایران به خصوص در سبک‌وزن است. تنها برتری من نسبت به او فاکتور بدنی و نیروی جوانی‌ام بود وگرنه او از بهترین‌های ایران در بحث فنی است. خوشحالم نمایش خوبی مقابل فقیری داشتم و با قهرمانی به کار خودم پایان دادم.

نفر اول وزن 60 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد:‌ بعد از ناکامی در مسابقات جهانی پاریس که آن هم به خاطر دوری چند ساله از شرایط مسابقات بین‌المللی بود، متاسفانه به دلیل مشکلات خروجی مسابقات قهرمانی آسیا را هم از دست دادم و در فرودگاه در زمان اعزام اجازه خروج به من داده نشد.

دارنده مدال طلای جوانان آسیا افزود:‌ حالا انگیزه زیادی دارم تا زحمات و این عقب‌ماندگی چند ساله را با یک مدال طلای خوشرنگ در بازی‌های آسیایی جبران کنم. از آخرین مدالی که در یک میدان رسمی برای ایران گرفتم حدود 8 سال می‌گذرد که در سال 2012 قهرمان جوانان آسیا شدم. باید این خلاء چند ساله را جبران کنم و این فرصت طلایی را به راحتی از دست نمی‌دهم.

مردانی گفت: اولین هدفم قهرمانی در بازی‌های آسیایی است. هر چند که بهترین سبک‌وزن‌های جهان در آسیا هستند، اما با بیشتر آنها کشتی گرفته‌ام و شناخت خوبی دارم. اگر کادر فنی من را انتخاب کند قول می‌دهم با بهترین مدال و طلا از رقابت‌ها برگردم. حریفان اصلی جهانی هم از همین آسیا هستند و فکر می‌کنم تنها یکی دو کشتی‌گیر به این نفرات اضافه می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید