اقدام جالب یوونتوس بعد از فینال لیگ قهرمانان

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
    کد خبر :283854

به نظر می رسد امره جان اولین ورودی یوونتوس در فصل جدید باشد. هافبک ۲۴ ساله آلمانی باشگاه لیورپول که از تمدید قرارداد با این تیم سرباز زد، در نهایت تصمیم خود را گرفته و می خواهد پیراهن بیانکونری را بر تن کند.

رئال مادرید، بایرن مونیخ و اخیرا پاری سن ژرمن در تلاش بودند که این بازیکن آزاد را به اردوگاه خود بکشند اما بپه ماروتا در توافق با جان موفق بود و هافبک آلمانی به زودی قرارداد ۵ ساله ای را با یوونتوس به امضا خواهد رساند. دستمزد سالانه جان، ۵ میلیون یورو بعد از کسر مالیات(حدود ۸ میلیون قبل از کسر) خواهد بود که حقوق بالایی به نظر می رسد.

امره جان با وجود اینکه بخشی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد، به عنوان هافبک دفاعی ۶ گل و ۵ پاس گل در مسابقات این فصل ثبت کرده است. انتظار می رود باشگاه یوونتوس بعد از فینال رئال مادرید و لیورپول، این انتقال را اعلام کند. دیگر بازیکنی که تورینی ها در خط هافبک وضعیتش را به شدت دنبال می کنند، لورنتزو پلگرینی، هافبک ۲۱ ساله آ اس رم است که بند جدایی ۳۰ میلیون یورویی دارد و یوونتوس وسوسه شده با توافق با بازیکن، آن را فعال کند.

ماتیا کالدارا، ستاره ۲۴ ساله خط دفاع آتالانتا و لئوناردو اسپیانتزولا، فول بک چپ و ملی پوش این باشگاه، طی هفته های آتی به تورین برمی گردند و بخشی از تیم در فصل جدید خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید