سهمیه بندی طرح ترافیک خبرنگاران و رسوایی دیگر برای شهرداری/ رسانه های اصولگرا سهمیه نگرفتند

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۹
    کد خبر :283666

داستان طرح ترافیک و سهمیه بندی خبرنگاران جزو سناریوهای کمدی این روزهای شهرداری با کارگردانی پور سید آقایی است.

به گزارش تسنیم:سهمیه بندی خبرنگاران برای گرفتن سهمیه طرح ترافیک چندی است با فراز و نشیب های بساری همراه بوده و جالب اینکه بسیاری از خبرنگاران فعال نتوانستند سهمیه بگیرند.

در حالی که اصلاح طلبان بر مسند معاونت های مختلف شهرداری نشسته اند در طرحی کوچک مانند طرح ترافیک امسال مدیریتی را نشان دادند که جز حزبی گرایی و انحصار طلبی نمی توان عنوان دیگری برای آن گذاشت.

آیا اصلاح طلبانی که ادعای زنده باد مخالف من سر می دهند به خاطر سیاسی بازی و مخالفت سیاسی با خط و مشی رسانه های اصولگرا نباید به این رسانه ها سهمیه ای بدهند؟

آقای پور سید آقایی و دوستانشان چگونه سهمیه بندی را رعایت کرده اند که به برخی رسانه ها اصلا سهمیه ای تعلق نگرفته و برخی رسانه ها دهها سهمیه طرح ترافیک گرفته اند؟

مسئولان معاونت حمل و نقل ترافیک مدعی هستند بالای 2000 سهمیه به خبرنگاران تعلق گرفته و سوال اینجاست چگونه یک رسانه می تواند هیچ سهمیه ای نداشته باشد؟

آیا رقیب سیاسی بودن باید باعث شود رسانه های منتقد از داشتن طرح ترافیک منع شوند؟

چگونه رسانه های اصلاح طلب چند ده سهمیه طرح ترافیک گرفته اند اما سهمیه رسانه های انقلابی و اصولگرا یا کم شده و یا اصلا سهمیه ای نگرفته اند.

چرا معاونت حمل و نقل ترافیک اسامی خبرنگاران و رسانه هایی که سهمیه گرفته اند را اعلام نمی کند تا مشخص شود چه رسانه هایی چه اندازه سهمیه گرفته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید