ماجرای ۲ سال خواستگاری جناب خان چه بود؟

    کد خبر :283262

شب گذشته اولین قسمت از سری پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه در ابتدای این برنامه گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستیم و فصل پنجم را شروع کردیم چرا که در این مدت دل تنگ شما بودیم.

وی در ادامه با اشاره به طراحی دکور فصل پنجم خندوانه، بیان کرد: از جایی که موضوع آب خیلی جدی است، ما کمپین قطره قطره را دوباره راه اندازی می‌کنیم و لوله‌هایی که در دکور طراحی شده است یادآور کم آبی کشور است. در این فصل اتفاقات فراوان و هیجان انگیزی مثل خواننده شو و بخش‌های جذاب تدارک دیده شده است و از این به بعد فقط در این فصل سه شب در هفته، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه داریم و بقیه روز‌ها پژمان بازغی در برنامه کودک شو خدمت شما خواهد بود.

جوان در ادامه شادی برنامه را به پنج نسل از دهه ۴۰ نا ۸۰ تقدیم کرد و سرود ملی ایران را با حضار داخل در استودیوی خندوانه اجرا کردند.

هومن شاهی خواننده و آهنگساز این برنامه از قطعه جدید سری جدید رونمایی کرد و پس از آن به مناسبت شروع خندوانه مهران مدیری و سید مصطفی احمدی تهیه کننده و عوامل دورهمی کیک و یک تاج گل به این برنامه اهدا کردند.

مهران غفوریان کمدین خندوانه در برنامه شب گذشته حاضر شد و به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

در ادامه برنامه جوان به اجرای برنامه خنداننده شو اشاره کرد و از فینالیست مسابقه خنداننده شو میثم درویشیان پور به روی صحنه دعوت کرد.

همچنین عماد طالب زاده با اجرای قطعه‌های «دستاتو می‌گیرم» و «تو یک حس قشنگ» به استودیو خندوانه آمد.

جوان در ادامه گفت: ما خندوانه را می‌سازیم تا در این شرایط، شبی حدود ۸۰ دقیقه به موضوعات آزاردهنده فکر نکنیم و دربرابر مشکلات بایستیم و آسیب نبینیم.

همچنین در ادامه جناب خان پس از دو سال در استودیو خندوانه حاضر شد و گفت: در این سال‌ها درگیر خواستگاری بودم.

جناب خان در ادامه این بخش با همان لهجه جنوبی ماندگار، اولین قطعه آبادانی خود را اجرا کرد و خطاب به جوان گفت: تا آخرش باهات هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید