اظهار تأسف حاتمی‌کیا از ممنوع‌الخروجی پناهی

    کد خبر :282946

ابراهیم حاتمی‌کیا در گفتگو با خبرگزاری فرانسه درباره فیلم «به وقت شام» صحبت کرده است و در بخشی از آن می‌گوید: «این فیلمی سیاسی نیست. این فیلم انسانی و بشردوستانه است. ما با داعش مواجهیم که پرچم اسلام را نشان می‌دهد اما انحرافی شیطانی است.»

خبرآنلاین:در این گفت‌وگو در دفتر سازمان «اوج» صورت گرفته است، حاتمی‌کیا درباره حضور ایران در سوریه می‌گوید: «ایالات متحده آمریکا همواره با افتخار از اعزام سربازان خود به نورماندی برای نجات بشریت سخن می‌گوید، در خاورمیانه رویدادی مشابه در جریان است. ما می‌خواهیم به مردمی که فرهنگ و دینی مشابه با ما دارند کمک کنیم.»

در مطلبی که در خبرگزاری فرانسه منتشر شده است، می‌خوانیم: « سازمان «اوج» علاوه بر فیلمی مانند «به وقت شام» صدها فیلم مستند تلویزیونی و سریال محبوب «پایتخت»‌ را تولید کرده است که چندی پیش پخش شد و در قسمتی از آن ماجرای رویارویی با داعش به تصویر کشیده می‌شود.»

در بخش دیگری از گفتگوی خبرگزاری فرانسه با حاتمی‌کیا می‌خوانیم: «حاتمی‌کیا علیرغم حمایت پرشور از جمهوری اسلامی اعلام کرد که تصمیم مقامات برای ممنوعیت کار و خروج از کشور جعفر پناهی را درک نمی‌کند و از بابت آن واقعاً متاسف است.»

فیلم «سه رخ» به کارگردانی جعفر پناهی در بخش رقابت اصلی هفتادویکمین جشنواره کن حضور دارد و برای نخل طلایی رقابت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید