بی‌اطلاعی از قوانین باعث بروز برخی تخلفات از سوی شوراها می‌شود

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۴۷
    کد خبر :282394

رئیس مرکز آموزش و پژوهش شوراهای عالی استان‌ها گفت: عدم اطلاع دقیق از قوانین باعث بروز برخی تخلفات از سوی شوراها می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی دشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در اولین دوره آموزشی شوراهای اسلامی استان البرز که در تالار شهیدان فلاح نژاد برگزار شد، اظهار کرد: آموزش مهم‌ترین وظیفه شورای عالی استان‌ها است، متاسفانه تاکنون اقداماتی که در حوزه آموزش شوراها صورت گرفته بسیار سطحی بوده و به این مقوله چندان پرداخته نشده است.

وی افزود: امسال با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم این دوره‌های آموزشی را به‌صورت کاربردی برگزار کنیم تا شاهد خروجی مثبت این آموزش‌ها باشیم.

این مسئول توضیح داد: درصدد هستیم برای دوره‌های آموزشی، گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا کنیم تا به نوعی انگیزه اعضا برای شرکت در این دوره‌های اموزشی افزایش یابد.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش شوراهای عالی استان‌ها بابیان اینکه باید دوره‌های آموزش‌های مؤثری در شورای عالی استان‌ها، برگزار شود، گفت: باید اعضای این شوراها را ترغیب کنیم که اعضای شوراها در کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها، با تأکید بر لزوم بروز رسانی قوانین و مقررات برای شوراها، خاطرنشان کرد: ندانستن قوانین در بسیاری مواقع موجب تخلف شوراها می‌شود و این مهم بر لزوم آموزش و پژوهش در شوراهای اسلامی تأکید دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید