توخل: تمام تلاشم را می‌کنم تا پاری‌سن‌ژرمن در اروپا موفق شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :281934

سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از انگیزه‌ فراوانش برای پایان دادن به ناکامی‌های متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا گفت.

توماس توخل، شب گذشته (دوشنبه) با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قراردادی 2 ساله بست و رسماً جانشین اونای امری شد.

سرمربی آلمانی سابق ماینس که پس از ترک بوروسیا دورتموند در تابستان سال گذشته بیکار بود، به این امید جانشین همتای اسپانیایی‌اش شده که به چند سال ناکامی پاریسی‌ها در عرصه رقابت‌های اروپایی را پایان دهد.

توخل بعد از عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن به خبرنگاران گفت: عقد قرارداد با باشگاه بزرگی مثل پاری‌سن‌‌ژرمن برای من لذت، افتخار و انگیزه فراوانی دارد. نمی‌توانم صبر کنم که کارم را با بازیکنان فوق‌العاده این تیم آغاز کنم، بازیکنانی که جزو بهترین‌های دنیا هستند. همراه با دستیارانم در کادر فنی، هر کاری بتوانیم برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم از جمله در عرصه بین‌المللی.

توخل 47 ساله افزود: پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که پتانسیل فراوانی داشته و با اختلافی فراوان هیجان‌‌انگیزترین پروژه فوتبال را دارد. من همچنین بی‌قرارم تا با پارک دو پرنس که یک استادیوم معروف اروپایی است و جوی باورنکردنی دارد، آشنا شوم.

به گزارش تسنیم، روز گذشته گروهی از رسانه‌‌های فرانسوی مدعی شدند که توخل پیش از اعلام رسمی قراردادش با پاریسی‌ها با تعدادی از ستارگان اصلی این تیم از جمله نیمار ملاقات‌هایی داشته تا برنامه‌هایش را برای آنها توضیح دهد و این ملاقات می‌تواند نشانه‌ای از قطعی بودن ماندن ستاره برزیلی در پارک‌دو‌پرنس باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید