زنجان قهرمان دوومیدانی بانوان جانباز و معلول کشور شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
    کد خبر :281901

رقابت‌های دوومیدانی بانوان جانباز و معلول، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در این دور از مسابقات 134 ورزشکار خانم از 28 استان کشور طی یک روز در مواد و کلاس‌های مختلف پزشکی به رقابت پرداختند و در پایان تیم زنجان با 27 امتیاز قهرمان سی و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور شناخته شد، خوزستان با 25 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و عنوان سوم نیز به تیم آذربایجان شرقی با 23 امتیاز رسید.

اصفهان، لرستان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، سمنان و کرمان ( هر سه با 12 امتیاز)، کرمانشاه، گلستان، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، کردستان، مازندران، فارس، گیلان، قزوین، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ( هر دو با 1 امتیاز)، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری به ترتیب به عناوین چهارم تا بیست و ششم دست یافتند.

با پایان یافتن این مسابقات و بررسی نتایج بدست آمده، افرادی که حد نصاب های مورد نظر انجمن را بدست آوردند برای حضور در اردوهای تیم ملی به منظور مسابقات پاراآسیایی جاکارتا دعوت خواهند شد.

رقابت های قهرمانی کشور در بخش آقایان نیز طی روزهای 22و 23 اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم های لرستان، تهران الف و خوزستان نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید