شبکه NBC سریال Brooklyn ۹.۹ را نجات داد

    کد خبر :281559

دیروز و امروز برای طرفداران سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine بسیار احساسی و نگران‌کننده بوده است. این خبر دیروز منتشر شد که این سریال بعد از فصل پنج ساخته نمی‌شود و همه چیز پیچیده به نظر می‌رسید. با این حال تصور می‌شود این داستان پایان شادی داشته باشد، چون شبکه NBC فصل ۶ این سریال را با ۱۳ قسمت سفارش داد.

سینما گیمفا: سریال‌های The Last Man on Earth و The Mick دیگر سریال‌هایی بودند که پخش‌شان کنسل شد و سریال‌های دیگری مانند Last Man Standing جایگزین آن‌ها شدند. با انتشار این خبر، طرفداران امید داشتند که شبکه Hulu فصل ششم این سریال را سفارش دهد، اما امروز اعلام شد که این شبکه نیز علاقه‌ای به این سریال ندارد. برای چند دقیقه، آینده این سریال مبهم شد. تا اینکه سازنده سریال، مایکل گور (Michael Goor) در توییتی اعلام کرد که شبکه NBC فصل ششم این سریال را سفارش داده است. سپس دیگر سازنده سریال، مایکل اسکور (Michael Schur) این خبر را در صفحه شخصی توییترش تایید کرد. خیلی قبل‌تر، بازیگران سریال؛ اندی سمبرگ (Andy Samberg)، ملیسا فومر (Melissa Fumar)، چلسی پرتی (Chelsea Peretti) و استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz) جشن گرفتند. به گزارش CNN، فصل ششم ۱۳ قسمت است. رئیس بخش سرگرمی NBC، راجر گرین‌بلات (Roger Greenblatt) اظهار داشت: وقتی این سریال را به شبکه FOX فروختیم، من تاسف می‌خوردم که از دست می‌رود و حالا به جای مناسبی رسیده است.

با اینکه بروکلین ۹.۹ پایگاه طرفداران خاصی دارد، نمرات سریال از شروع آن در سال ۲۰۱۳ افت کرده است. مخاطب این سریال جوانان هستند بدین معنی که افراد کمی این سریال را دیده‌اند. همراه با TBS، نتفلیکس نیز علاقه خود به ادامه سریال را نشان داده که به نظر راه حل ایده‌آلی می‌رسد.

با در ذهن داشتن این مسئله، کمی عجیب است که NBC ناجی این سریال شد. این شبکه که زمانی خانه‌ی کمدی‌های بود، رو به درام‌های تلویزیونی واقعی آورد. آن‌ها برنامه must see Thursday خود در سال ۲۰۱۵ را نیز کنسل کردند. اما به لطف موفقیت سریال‌هایی همچون Superstore، که بازیگران زیادی داشت، این شبکه دوباره رو به کمدی آورد. حتی پخش برنامه must see TV خود را در سال ۲۰۱۷ از سر گرفت.

اسکور همکاری طولانی با NBC داشته است. علاوه بر کار روی سریال The Office and Parks and Recreation، او کارگردان کمدی The Good Place است. با این وجود به نظر می‌رسد سریال بروکلین ۹.۹ خانه جدیدی پیدا کرده است. طرفداران این سریال اهمیت نمی‌دهند چه شبکه‌ای این سریال را نشان می‌دهد بلکه فقط پخش این سریال برای‌شان اهمیت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید