سامانه‌های 117 و 118 مخابرات تجمیع می شوند/ واگذاری به روز تلفن ثابت در 2 استان تا آخرماه

    کد خبر :281435

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش‌های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به روز می‌شود.

سیدمجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس درباره تغییرات سامانه‌های 118 و 117 (خرابی تلفن) در سال 97، اظهار داشت: در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (117)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانه‌های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه‌ها متمرکز می شود.

وی ادامه داد: هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابراتی و مدیریت یکپارچه است.

وی همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت: به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود.

وی همچنین درباره مشکل فیش‌های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت: برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش‌های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استان‌ها نیز طی برنامه‌ای این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش فارس، صدری همچنین از رفع مشکل شماره‌های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت:‌ این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه‌ریزی‌های انجام داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید